"Alkoholni napici prema pravilnicima Evropske unije ne smeju da se reklamiraju na način koji bi mogao da sugeriše da podstiču zdravlje", stoji u presudi najvišeg nemačkog suda.
Time je južnonemačka pivara Haerla izgubila i na poslednjoj instanci nakon što su joj već dva suda zabranila upotrebu pojma "bekoemmlich" pri oglašavanju. "Bekoemmlich" nemači rečnik definiše kao "lako svarljiv", ali se može tumačiti i kao "blagotvoran".
Niži sudovi utvrdili su da se ovaj pojam kod većine potrošača tumači kao "zdrav", a takvo reklamiranje alkoholnih pića nije dozvoljeno.
U presudi Visokog suda Nemačke potvrđuje se da reklamni slogan pivare Haerle sugeriše da je "poboljšanje zdravstvenog stanja povezano s konzumacijom prehrambenog proizvoda".
Evropski sud je već zabranio da se vino reklamira kao "zdravo".
OGLASI RADNO MESTO! Ukoliko imate potrebu za radnom snagom nudimo vam mogućnost da na jednostavan način oglasite poziciju za posao.
Radno mesto možete oglasiti u odeljku Oglasi za posao ili jednostavno klikom na ovu poruku.
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar