Sud odlučio: Pivo ne sme da se reklamira kao zdravo

Pivare ne smeju pivo da reklamiraju kao proizvod koji je dobar za zdravlje, odlučio je nemački visoki sud u Karlsrueu.
Sud odlučio: Pivo ne sme da se reklamira kao zdravo
Foto: Pixabay
"Alkoholni napici prema pravilnicima Evropske unije ne smeju da se reklamiraju na način koji bi mogao da sugeriše da podstiču zdravlje", stoji u presudi najvišeg nemačkog suda.
 
Time je južnonemačka pivara Haerla izgubila i na poslednjoj instanci nakon što su joj već dva suda zabranila upotrebu pojma "bekoemmlich" pri oglašavanju. "Bekoemmlich" nemači rečnik definiše kao "lako svarljiv", ali se može tumačiti i kao "blagotvoran".
 
Niži sudovi utvrdili su da se ovaj pojam kod većine potrošača tumači kao "zdrav", a takvo reklamiranje alkoholnih pića nije dozvoljeno.
 
U presudi Visokog suda Nemačke potvrđuje se da reklamni slogan pivare Haerle sugeriše da je "poboljšanje zdravstvenog stanja povezano s konzumacijom prehrambenog proizvoda".
 
Evropski sud je već zabranio da se vino reklamira kao "zdravo".

Komentari 0

    Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Život - Hrana i piće

Zašto su kutije za picu četvrtaste a ne okrugle?

Posude za isporuku sveže pečene pice postoje najmanje od 19. veka, kada su napuljski pekari stavljali svoje proizvode u višeslojne metalne stvari poznate kao stufe, a zatim ih slali uličnim prodavcima