Digital Day - korak ispred drugih u dinamičnoj eri digitalnih komunikacija
U okviru konferencije međunarodni i predavači iz Srbije će podeliti svoja iskustva i načine kako da se u moru informacija kojima su korisnici izloženi, pronađe pravi pristup i "uhvati" pažnja potrošača kako bi se poslala željena poruka.
- Ekspanzija društvenih mreža je za kratko vreme donela velike promene u načinu oglašavanja na online platformama. Dvosmerna komunikacija postavila je nove standarde u razumevanju oglašavanja, a sadržaji koji promovišu određeni brend, moraju se prilagoditi novim uslovima. Potrebno je izazvati interakciju sa potrošačima, njihovo angažovanje, što podrazumeva nove i kreativne pristupe koji će pre svega privući potrošače da se uključe u komunikaciju - rekla je Gabrijela Stjepanović, izvršna direktorka IAB Srbija.
Program i predavače konferencije "Povezani u pokretu" (Connected in Motion) možete videti na sajtu IAB Serbia, a svi zainteresovani posetioci se još uvek mogu prijaviti putem online prijave.
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar