Moguć potpuni prestanak proizvodnje Bounty čokoladica

Britanski Mars iz svog pakovanja s božićnim miksom izbacuje popularnu čokoladicu Bounty, piše BBC.
Moguć potpuni prestanak proizvodnje Bounty čokoladica
Foto: Pixabay
Istraživanjem tržišta u Velikoj Britaniji došli su do rezultata da 40 odsto ljudi mrzi čokoladice punjene kokosom. 
Istraživanje su pokrenuli nakon prošlogodišnje akcije u Velikoj Britaniji nakon što su, podstaknuti podacima koje su već imali, kupcima pakovanja s mešanim slatkišima poručili da mogu da vrate Bounty čokoladice ako ih ne vole. Gomila tih čokoladica im se vratila, a samo 18 odsto kupaca reklo je da ih voli i većina tih kupaca je starija od 55 godina.
Mars sada treba da odluči da li će nastaviti da proizvodi Bounty u Velikoj Britaniji. U Americi se ne prodaje već neko vreme, a trgovački lanac Tesco pustiće probnu seriju božićnih pakovanja čokoladica pod nazivom No Bounty. Ograničeno izdanje božićnih mešanih čokoladica sadržavaće Mars, Snickers, Milky Way, Galaxy i Maltesers.
 
"Prošle godine kupcima smo dali priliku da vrate svoje neželjene Bounty čokoladice. Sada, nakon reakcija javnosti, pokušavamo potpuno da ih izbacimo", rekla je menadžerka kompanije Emili Oven.
 
Istorija čokoladice Bounty
 
Bounty je nastao tako što je Mars kopirao Mounds i Almond Joy bar čokoladice koje je već proizvodio njegov rival Hershey. Obe te čokoladice izmislio je konditor Vinsent Nitido iz Konektikata još 1920. godine. Njegovu manufakturu kupila je američka firma "Peter Paul Candy Manufacturing".
 
Krajem 80-ih Bounty čokolade prodavale su se u celoj Americi, ali samo dve godine. Hershey je 1988. kupio kompaniju "Peter Paul", a s njom i Almond Joy i Mounds. Budući da su te čokoladice već bile omiljene među američkim kupcima, Mars nije mogao da konkuriše i povukao je Bounty iz distribucije.
 
Bounty je mnogo bolje prolazio u Evropi pa je kompanija 2003. godine pokušala da zaštiti njegov oblik unutar Evropske unije, ali Evropski sud je rekao da zaobljeni krajevi i tri strelice nisu dovoljni elementi za razlikovanje. Istraživanje je pokazalo da samo u šest od 15 zemalja EU kupci prepoznaju Bounty po obliku.
 
Mars je pokušao da oživi prodaju Bountyja uvođenjem novih ukusa. Godine 2006. uveli su punjenje od višnje, a kasnije i mango i ananas. 
  • Slucajni Prolaznik

    10.11.2022 16:40
    Od svih cokoladica Bounty je najbolji i nisam 55+ god star. Trebali su reci, skuplji je kokos od secera.
  • Novosađanin

    09.11.2022 08:53
    Voli ali stari
    Većina starija od 55 god stari populacija koja jede, bitan je profit i deca koja jedu u neograničenim količinama i to što slađe da budu zavisnici
  • Mile

    09.11.2022 08:19
    Kokos
    Skup kokos i ne možeš ga od kukuruza ili nafte proizvesti...

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Život - Hrana i piće

Zašto su kutije za picu četvrtaste a ne okrugle?

Posude za isporuku sveže pečene pice postoje najmanje od 19. veka, kada su napuljski pekari stavljali svoje proizvode u višeslojne metalne stvari poznate kao stufe, a zatim ih slali uličnim prodavcima