Vlada Vojvodine: Radovi na Žeželju kasne zbog neraščišćenih odnosa

Pokrajinska vlada saopštila je danas da radovi na Žeželjevom mostu kasne zbog neraščišćenih odnosa između Železnica Srbije i izvođača radova, špansko-italijanskog konzorcijuma AZVI.
Pokrajinska vlada saopštila je danas da radovi na Žeželjevom mostu kasne zbog neraščišćenih odnosa između Železnica Srbije, koje su investitor radova, i izvođača radova, špansko-italijanskog konzorcijuma AZVI.

"Problem je u dodatnim radovima koji se, prema mišljenju izvođača, nisu mogli predvideti u momentu podnošenja ponude, a za koje nije postojao pravni osnov i na zakonu zasnovana dokumentacija za plaćanje", navodi se u saopštenju sa sednice Pokrajinske vlade. Prema tome, dodaje se, Vojvodina i Novi Sad, kao finansijeri nisu mogli da plate te radove izvođaču.

Navodi se da je prošle sedmice dobijena neophodna dokumentacija za plaćanje novih radova pa je radna grupa Pokrajinske vlade predložila nekoliko rešenja da se premosti postojeći problem i nađe model za uplatu sredstava neophodnih za nastavak radova. Ti predlozi su upućeni članovima radne grupe Vlade Srbije i resornog republičkog ministarstva na mišljenje, ali se ne precizira o kakvim je predlozima reč.

Ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Srbije Zorana Mihajlović ranije je u više navrata optuživala pokrajinske vlasti da "koče" izgradnju Žeželjevog mosta, što je vojvođanska vlada demantovala.

Ugovor o izvođenju radova na izgradnji drumsko-železničkog Žeželjevog mosta preko Dunava, vredan 45,3 miliona evra, potpisan je u januaru 2011. godine. Prema dinamici izgradnje, most je trebalo da bude sagrađen do jeseni 2013. godine.

Izgradnju Žeželjevog mosta sufinansiraju Evropska unija, pokrajina Vojvodina i Grad Novi Sad, dok su Železnice Srbije preuzele prava i obaveze investitora izgradnje mosta u ime Srbije.

  • stanko

    12.03.2015 20:39
    na čekanju
    Dali radnici koje je Zorana pripremila još "čekaju na početak radova"
  • MIKICA

    12.03.2015 10:36
    ZA MALO!
    to su sve lazi,poznavajuci ljude koji rade na mostu i koji su mi rekli da je centralni stub najveci problem i da inzinjeri nemaju resenje jer je stub pravljen na starom kesonu koji je trebalo prvo kompletno izvaditi pa tek onda praviti novi. Tako da sada ne znaju sta i kako dalje, a sve ove price oko zeleznice su za malu decu!
  • Sale NS

    11.03.2015 21:35
    A ko je napravio mostove ?
    Najpre Barže pa se makar nešto pomerilo, pa Duga za drastini pomak i na kraju drumsko-željeznički koji je poravnao situaciju i tako doneo ukompletirao situaciju. Sve to=MM samnogo, mnogo manje para nego što OVI sada dave !

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Vesti