Traže da prevoz do Veternika bude po ceni gradske autobuske karte

Žitelji Veternika su s 1.500 potpisa pokrenuli inicijatvu u lokalnoj samoupravi da se izmeni zonsko-tarifni sitem u gradskom i prigradskom prevozu da bi Veternik bio u prvoj zoni gradskog saobraćaja.
Žitelji Veternika su s 1.500 potpisa pokrenuli inicijatvu u lokalnoj samoupravi da se izmeni zonsko-tarifni sitem u gradskom i prigradskom prevozu da bi Veternik bio u prvoj zoni gradskog saobraćaja.

Veterničani trenutno plaćaju kartu u jednom pravcu od Novog Sada do Veternika 110 dinara.

"Plaćamo duplu kartu zbog tri i po kilometra duge trase. Prva zona je do stadiona "Vujadin Boškov" pa je karta 55 dinara, a od te stanice pa do Doma za decu i omladinu je druga zona, duga tri i po kilometra, pa karta košta duplo, 110 dinara", kaže Jovan Petković u ime nezadovoljnih građana.

On dodajeda od Novog Sada do kraja Veternika ima osam kilometara. Navodi da su sa zahtevom žitelja upoznati GSP "Novi Sad", kao i Grad. "Na adresu Skupštine grada otišla je inicijativa da Veternik bude u prvoj zoni i taj zahtev smo predali s molbom da inicijativa bude uvršćena u sednicu gradskog parlamenta", ističe Petković.

Lokalna samouprava planira da izađe u susret Veterničanima, i uskladi cene karata u gradskom i prigradskom prevozu, mada za građansku ili narodnu inicijativu, po Statutu grada Novog Sada, treba da se potpiše najmanje deset odsto građana u odnosu na broj stanovnika. Član Gradskog veća za saobraćaj i puteve Nemanja Vukčević kaže da će se insistirati na korekciji cene karta, imajući u vidu pre svega prigradska mesta. Porediće se dužine trasa gradskih autobuskih linija i autobuskih polazaka ka prigradskim mestima.

"Na osnovu toga ćemo naći meru da bismo udovoljili žiteljama Veternika, ali i drugima jer sigurno ima još putnika koji imaju isti problem kao i Veterničani. Već smo uočili da postoji nelogičnosti u dužini trase i ceni karte. Gradsko saobraćajno preduzeće treba da posluje na tržišnim osnovama, s modernom poslovnom filozofijom, ali, s druge strane, mora imati svest o svrsi javnog prevoza, koji mora biti u službi svih građana, i pronaći fiskalni model da odgovara njihovim potrebama", rekao je Vukčević.

  • 30.10.2015 21:36
    @Odgovor Na Anonimus - opet neznanje inicira pros
    Prijatelju, ti si napisao: "dok je cena usluge najjeftinija u Srbiji i Evropi." Dakle "cena usluge" Spisak i drugih gradova u Evropi gde je besplatan gradski prevoz imaš na internetu, kako u Istočnoj tako i u Zapadnoj.
    Drugo upetljavaš se u plaćanje lokalne samouprave. Kažeš: "U Knjaževcu prevoz placa lokalna samouprava" Pa odakle se finansira lokalna samouprava? Pa zbog koga postoji gradski prevoz? Ko su korisnici gradskog prevoza?
    No dobro shvatam da običan čovek nije vredan postojanja i razmišljanja i da "elite" trebaju da totalno gospodare svim.

  • odgovor na anonimus

    29.10.2015 20:56
    opet neznanje inicira prostakluk
    U Knjaževcu prevoz placa lokalna samouprava.N emislis valjda da se on odvija sam od sebe.Ja sam pricao bas o tom finansiranju.U svakom slucaju to je visa matematika za nekoga ko ostavlja komentar kao animus
  • 28.10.2015 16:12
    @Pouzdano - kad se politizira na mestu na kome ne
    Lažeš a nemaš ni srama.
    U Knjaževcu u Srbiji je besplatan autobuski prevoz Imaš na internetu.
    A ti koji su "stručni" bi treblo da se prekontrolišu na koji način su došli do "stručnosti"

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Vesti