Žeželjev most i dalje stoji zbog duga, mogući novi protesti

Radovi na izgradnji Žeželjevog mosta stoje i neizvesno je kada će biti nastavljeni jer je radnicima firme "Pro industri", angažovane na izgradnji, uplaćen samo deo duga.

Radovi na izgradnji Žeželjevog mosta stoje i neizvesno je kada će biti nastavljeni jer je radnicima firme "Pro industri", angažovane na izgradnji, uplaćen samo deo duga.

Jedan od radnika na izgradnji mosta, Zlatko Milanović, objašnjava za 021 da im je "Mostogradnja" uplatila samo 2 miliona prošle nedelje, što je samo delić duga. Kako kaže, dužni su im još 14 miliona dinara, ali ne dobijaju nikakvu povratni informaciju, uprkos obećanjima.

"Mi i dalje čekamo da nam isplate ostatak duga ili da se bar napravi neki dogovor sa Mostogradnjom i plan dalje isplate, ali toga još uvek nema. Nemamo nikakvu informaciju od nih, trebalo je 27. jula da nastavimo sa radovima, ali nam nisu ništa javili, tako da nemamo nameru da nastavimo da radimo", negoduje Milanović.

On dodaje da je isplaćen samo inicijalan deo duga  koji su potraživali kako bi isplatili PDV koji duguju. Ukoliko im u narednih nedelju dana iz "Mostogradnje" ne odgovore, radnici će biti prinuđeni da treći put protestuju.

Direktor "Mostogradnje" Branko Knežević kazao je ranije za 021.rs da su razgovori o nastavku radova na Žeželjevom mostu u toku, ali da još uvek nema naznaka o ishodu. Kako navodi, do spomenutog duga je došlo jer "Mostogradnji" nisu plaćeni izvedeni radovi po osnovnom ugovoru od septembra 2013. do danas.

"Mostogradnja je u značajnoj meri svojim sredstvima finansirala radove na raščišćavanju Dunava u zoni centralnog rečnog stuba i izradu i montažu pomoćnih konstrukcija, težine 2.300 t, za montažu lukova, čime smo iscrpeli sve naše finansijske mogućnosti. U najkraćem roku očekujemo razrešenje ove situacije i da se nakon isplate svih naših potraživanja, koja uključuju i potraživanja kooperanata, nastave radovi na projektu", rekao je direktor "Mostogradnje". Međutim, on je odbio da govori o iznosu duga, kao i o tome ko to sve duguje "Mostogradnji".

Izgradnja Žeželjevog mosta počela je 2011. godine, ali su radovi više puta prekidani i rokovi probijani, jer od samog početka izgradnje traju nesuglasice između investitora, "Železnica Srbije" i izvođača radova špansko-italijanskog konzorcijuma "Azvi", u vezi sa visinom troškova radova. (Suzana Stojićević)

  • Сремац

    30.07.2014 17:57
    Мост на баржама
    Да није уклоњен мост на баржама,на превару,данас би имали поред Жежељевог још два моста.Ако су нам неке земље ЕУ и НАТО бомбардовали мостове,зашто их овај осиромашени и ојађени народ мора градити из својих средстава?
  • gaskoin

    30.07.2014 14:43
    ukinuti zeleznicu jer oni od pocetka koce izgradnju mosta, a i kome trebaju vozovi koji idu 20km/h
  • fandjo

    30.07.2014 14:36
    batalite sljaku dok ne isplate. volontira se na fruskoj gori kad je 1 maj a ne na izgradnji ozbiljne investicije

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Vesti