Sve više hotela ima robota-portira

Osim "Self-Check-in" sistema na aerodromima, nedavno su bečki hoteli napravili mesto i za pametne robote, koji odgovaraju gostima na pitanja ili obavljaju prijem gostiju.
Hotel "Zeitgeist" kod bečke glavne železničke stanice već ima u upotrebi digitalnog portira po imenu "Gustaffo". Hotel testira virtuelnog asistenta kao dodatnu ponudu, od decembra 2017. godine.
 
"Gustaffo" nudi gostima sve informacije u vezi s hotelom, a postavljena pitanja može i da analizira. Tako vlasnici hotela mogu saznati šta gosti najčešće pitaju. Iza svega stoji digitalni sistem "Alexa". 
 
Bečko startup preduzeće "Gustaffo" prenosi digitalne hotelske usluge na pametne telefone. Radi se o internet stranici koja izgleda kao aplikacija. "Gustaffo" nudi informacije o hotelu na različitim jezicima. Putem internet stranice može se pozvati i sobna posluga, naručiti taksi ili rezervisati restoran. 
 
Ukupno 38 hotela u Evropi ima digitalnog portira. U Beču zasad dva hotela nude takvu uslugu (Hotel "Zeitgeist" i "ARCOTEL Donauzentrum"). 
 
"Hotelijeri smatraju da će ta novost u hotelima svakako biti sve više u upotrebi, ali da neće zameniti zaposlene. Mnogi gosti žele da im se neko obrati, dok drugi vole da sve obave sami putem interneta", saopštilo je Predstavništvo Grada Beča.

Komentari 0

    Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Život - Putovanja

Svađa na letu ga koštala 20.000 dolara

Britanac koji je zbog svađalačkog ponašanja primorao posadu na letu Junajted erlajnsa da preusmeri sletanje na drugu lokaciju, mora da plati više od 20.000 dolara avio-kompaniji.