Kampanja za lepše ponašanje turista

Na Svetskom sajmu turizma u Londonu, Svetska turistička organizacijA (UNWTO) najavila je kampanju kojom poziva turiste, čiji će broj ove godine dostići jednu milijardu, da glasaju za promene u ponašanju tokom putovanja, koje mogu doprineti pozitivnim promenama u celom svetu.
Na Svetskom sajmu turizma u Londonu, Svetska turistička organizacijA (UNWTO) najavila je kampanju kojom poziva turiste, čiji će broj ove godine dostići jednu milijardu, da glasaju za promene u ponašanju tokom putovanja, koje mogu doprineti pozitivnim promenama u celom svetu.

Slogan kampanje je "Jedna milijarda turista je jedna milijarda mogućnosti", a generalni sekretar Svetske UNWTO Taleb Rifai je rekao na proteklom sajmu da "treba zamisliti razliku koju bi jedan turista mogao da napravi usvajanjem malih izmena u ponašanju, kao što su - da koristi isti peškir više od jednog dana, da angažuje lokalnog vodiča i da kupuje lokalne proizvode".

Kada se sve te radnje pomnože sa milijardu turista, to je milijardu mogućnosti za ekonomski rast, otvaranje novih radnih mesta i budućnost naše planete, istakao je Rifai.

Kampanja podrazumeva i glasanje za najkorisniju izmenu u ponašanju za opšte dobro, a sprovodi se na sajtu www.1billiontourist.unwto.org.

Svoju kulminaciju kampanja će dostići 13. decembra, proslavom u sedištu UNWTO u Madridu. Na taj, simbolično izabrani dan dolaska milijarditog turiste, biće objavljeno za koju su izmenu u ponašanju građani najviše glasali, saopšteno je iz te organizacije.

Komentari 0

    Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Život - Putovanja

Svađa na letu ga koštala 20.000 dolara

Britanac koji je zbog svađalačkog ponašanja primorao posadu na letu Junajted erlajnsa da preusmeri sletanje na drugu lokaciju, mora da plati više od 20.000 dolara avio-kompaniji.