Italijani nakon izlaska iz karantina pojeli 240 tona sladoleda

Italijani su izlazak iz izolacije proslavili svojom omiljenom poslasticom - sladoledom.
Italijani nakon izlaska iz karantina pojeli 240 tona sladoleda
Foto: Pixabay
"Nakon nedelja provedenih u svojim domovima, mnogi Italijani su se počastili sladoledom. Industrija je spasena", saopštio je poljoprivredni savez "Coldiretti". 
 
U zemlji ima 39.000 poslastičarnica koje zapošljavaju 150.000 ljudi i godišnje prodaju sladoled u vrednosti od 2,8 milijardi evra.
 
Gotovo 240 tona sladoleda pojedeno je prošlog vikenda u Rimu i pokrajini Laciju, ali jednako su u toj poslastici uživali i u drugim delovima zemlje. 
 
Potrošnji nije kumovao samo završetak karantina nego i temperature više od proseka. U Italiji je ovo najtoplija godina otkako su počela merenja 1880.
 
Čak 94 odsto Italijana redovno jede sladoled, a 70 odsto najviše voli sladoled na kuglu. Svaki Italijan godišnje u proseku pojede više od šest kilograma sladoleda.

Podrži 021

021 je pokrenuo svoj gift shop - Shopins.rs, a kupovinom nekog od artikala direktno podržavate rad naše redakcije. Svaki vaš doprinos, ma kako bio velik ili mali, dragocen je. Jer pravo novinarstvo vredi.

  • Sladokusac

    27.05.2020 12:10
    I mi
    smo pojeli 240 tona posle izlaska iz karantina, ali neceg drugog.
  • ST

    27.05.2020 10:59
    Jadni,jedva docekali...

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Život - Hrana i piće

Srećan vam Međunarodni dan kafe

Širom sveta danas se obeležava Dan kafe, najpopularnijeg napitka, bez kojeg većina stanovnika sveta ne može da zamisli početak dana.

PepsiCo više ne proizvodi svoja pića u Rusiji

Američka kompanija PepsiCo Inc prestala je da proizvodi Pepsi, 7UP i Mountain Dew u Rusiji šest meseci nakon što je saopštila da će obustaviti prodaju i proizvodnju zbog ruskog napada na Ukrajinu.

Holandski grad zabranio reklamiranje mesa

Holandski grad Harlem postao je prvi u svetu koji je zabranio reklame za meso kao deo plana za smanjenje gasova sa efektom staklene bašte i borbe protiv klimatskih promena.

Nemačka želi da zaštiti perecu

Nemačka vlada razmatra status nematerijalnog dobra pod zaštitom Uneska za perecu, tradicionalnu vrstu pečenog hleba koji se obično oblikuje u čvor.

Moguće novo poskupljenje kafe

Smanjen prinos kafe u Brazilu, najvećem svetskom uzgajivaču, mogao bi da izazove naglo povećanje cena kafe širom sveta u narednim mesecima, objavio je Vol strit žurnal.