Menu 021

Koka-kola na 30 dana obustavila reklamiranje na svim društvenim mrežama

Uprava Koka-kole, jedne od najpoznatijih kompanija u svetu koja troši ogroman novac na reklame, saopštila je da na 30 dana obustavlja reklamiranje na svim društvenim mrežama, navodeći da "nigde nema mesta rasizmu".
Život 27.06.2020. | 18:26 > 19:04
Koka-kola na 30 dana obustavila reklamiranje na svim društvenim mrežama
Foto: Pixabay
"Mesta rasizmu nema nigde u svetu - ni na društvenim mrežama", rekao je generalni direktor kompanije Džejms Kvinsi u kratkom saopštenju.
 
Kvinsi je zatražio od društvenih mreža da pokažu veću odgovornost i transparentnost.
 
Nekoliko američkih kompanija odlučilo je da bojkotuje društvene mreže koje zarađuju na njihovim reklamama, kako bi blokirale i zabranile sadržaje koji podstiču mržnju, rasizam i nasilje.
 
Već je reagovala uprava Fejsbuka, koja je u petak odlučila da pooštri nadzor sadržaja, tako što će zabraniti poruke mržnje u reklamama, a predviđa da doda upozorenja na poruke koje bude ocenila kao problematične.
Autor: Beta
Preuzimanje delova teksta ili teksta u celini je dozvoljeno bez ikakve naknade, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na www.021.rs. Preuzimanje fotografija je dozvoljeno samo uz saglasnost autora.

    Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar



Preostalo 1500 Karaktera


* Ova polja su obavezna
O nama Oglašavanje Kontakt Impresum Uslovi i pravila korišćenja Pošalji vest