Koka-kola na 30 dana obustavila reklamiranje na svim društvenim mrežama

Uprava Koka-kole, jedne od najpoznatijih kompanija u svetu koja troši ogroman novac na reklame, saopštila je da na 30 dana obustavlja reklamiranje na svim društvenim mrežama, navodeći da "nigde nema mesta rasizmu".
Koka-kola na 30 dana obustavila reklamiranje na svim društvenim mrežama
Foto: Pixabay
"Mesta rasizmu nema nigde u svetu - ni na društvenim mrežama", rekao je generalni direktor kompanije Džejms Kvinsi u kratkom saopštenju.
 
Kvinsi je zatražio od društvenih mreža da pokažu veću odgovornost i transparentnost.
 
Nekoliko američkih kompanija odlučilo je da bojkotuje društvene mreže koje zarađuju na njihovim reklamama, kako bi blokirale i zabranile sadržaje koji podstiču mržnju, rasizam i nasilje.
 
Već je reagovala uprava Fejsbuka, koja je u petak odlučila da pooštri nadzor sadržaja, tako što će zabraniti poruke mržnje u reklamama, a predviđa da doda upozorenja na poruke koje bude ocenila kao problematične.

Kad ste već ovde...

Stotine hiljada vas svakodnevno se oslanja na 021 tragajući za istinom i objektivnim pristupom informisanju. Obavezali smo se da ćemo raditi u interesu javnosti sa uspostavljenim visokim standardima novinarske profesije i vi ste nam uzvratili ogromnim poverenjem. Vašu podršku sada možete i da konkretizujete. 021 je pokrenuo gift shop - Shopins.rs, a kupovinom nekog od zanimljivih artikala direktno podržavate rad redakcije 021. Svaki vaš doprinos, ma kako bio velik ili mali, dragocen je za našu budućnost. Jer pravo novinarstvo vredi.

Komentari 0

    Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Život - Hrana i piće

Zbog akciza rakija poskupljuje, viski jeftiniji

Predlogom zakona o izmeni Zakona o akcizama koji je usvojila Vlada Srbije predviđeno je da se sva jaka alkoholna pića oporezuju prema procentu čistog alkohola merenog na 20 stepeni Celzijusa.

Na aukciji vino sazrelo u svemiru

Aukcijska kuća "Kristis" stavila je na privatnu prodaju bocu finog francuskog vina koje je, u okviru eksperimenta vinogorja Bordo, 14 meseci sazrevalo u Zemljinoj orbiti, a procenjuje se da bi cena mogla da dostigne milion dolara.

VIDEO: U Rimu postavljen automat za pice

Svaka kancelarija u Italiji ima svoj automat za slatkiše, vodu i piće kao i kafu koja je jedno od omiljenih mesta za okupljanje zaposlenih. Slični automati prisutni su i na ulicama velikih gradova u kojima, pored slatkih i slanih užina kao i svih vrsta pića može da se kupi i legalizovani kanabis kao i prezervativi. No, ono što Italijani nikako nisu očekivali jeste da se u zemlji pice takav specijalitet može kupiti na automatu.

Namirnice koje sadrže najviše i najmanje pesticida

Jagode su i dalje na prvom mestu na listi voća i povrća koje sadrže najviše pesticida, zatim sledi spanać, kelj, nektarine, jabuke i grožđe, prema podacima Radne grupe za zaštitu životne sredine za 2021. godinu.